Liity jäseneksi

Ekonomiliiton jäsenenä olet oikeutettu moniin rahanarvoisiin etuihin ja palveluihin:

Palkkaneuvonta

Ajankohtaista ja todenmukaista palkkatasotietoa palkkatoivomuksesi ja palkkaneuvottelujen tueksi.

Edunvalvonta

Mukana palkkasi ja työehtojesi parantamisessa, ratkaisemassa ja neuvomassa ongelmatilanteissa.

Työsuhdeneuvonta

Henkilökohtaista lakineuvontaa työsuhteeseesi liittyvissä asioissa - tarkistuta työsopimuksesi. Työttömyysturvan saat IAET-työttömyyskassan kautta.

Tapahtumat, koulutukset ja seminaarit

Vuosittain satoja tapahtumia 39 alueellisen jäsenyhteisön voimin, joissa tapaat tärkeitä kontakteja - vuosittain tuhansia osallistujia. Katso ajankohtaiset tapahtumat.

Ja muita vaihtuvia etuja -> katso tarkemmin Ekonomien sivuilta!

Paikallisissa ekonomiyhdistyksissä voi olla jäseninä vain kauppatieteellisen yliopistotutkinnon tai vastaavan suorittaneita henkilöitä. Liittyminen onnistuu kätevimmin Suomen Ekonomien nettisivuilla www.ekonomit.fi.