Tietoa meistä

Etelä-Hämeen Ekonomit ry on Suomen Ekonomien - Finlands Ekonomer paikallisyhdistys. Suomen Ekonomit on kauppatieteellisen yliopistotutkinnon tai vastaavan tutkinnon suorittaneiden ja alan opiskelijoiden etujärjestö ja palveluorganisaatio. Etelä-Hämeen Ekonomit ry puolestaan tuo ekonomitoiminnan ja Suomen Ekonomien palvelut ja edut paikalliselle tasolle.

Etelä-Hämeen Ekonomit ry tarjoaa jäsenilleen koulutustilaisuuksia, yritysvierailuja, kulttuuria ja muuta mukavaa tekemistä josta jäsenet ovat kiinnostuneita. Tapahtumissa pääsee tutustumaan muihin vastaavan koulutuksen saaneisiin ja verkostoitumaan uusien ja vanhojen tuttavien kanssa. Yhdistyksen tarkoituksena ei ole tuottaa tominnallaan itselleen tai jäsenilleen voittoa.

Etelä-Hämeen Ekonomeilla on tällä hetkellä noin 230 jäsentä ja toiminnasta vastaa hallitus, jonka jäsenet vaihtuvat vuorollaan kolmen vuoden välein. Ennen vuoden vaihdetta hallitukseen haluavat voivat ilmoittautua ja syyskokouksessa halukkaiden kesken järjestetään äänestys. Hallitustehtävät jaetaan hallituksen ensimmäisessä kokouksessa aina vuoden alussa.

Yhdistys ilmoittaa järjestämistään tapahtumista uutiskirjeessä, Facebook-ryhmässä, www-sivuilla sekä Ekonomi-lehden jäsenpalstalla.

Hallitus 2024

Kirsi Meriläinen, puheenjohtaja